topbella

Wednesday 12 June 2013

Tips pemakaian tudung bawal

Hello!!ni hao ma?wo hen hao..entri ari ne saya nk share ng anda semua tips pemakaian tudung bawal..mmg kte tahu mcm2  tdng ada dipsaran skrang,nmun tudung bawal ttp menjadi pilihan utama si pemakai bawal..walaupun tudung bawl ne ssh nk bentuk kt muka,tapi rmai yng suka pkai tudng ne trmasuklh saya..yelaa,,smpai skrng tudng ne msih ad dan smkin brubah kpda pelbagai corak..mcm2 cara nk bgi bhgian muka si pemakai nmpak cntik dan slesa,, anda smua prnah dgr x kiwi kleen fabric starch??fbric ne mmdhkan si pemakai cm saya bila nk pkai tudung ne,,nk tahu bgaimana cara menggunaknnya?? Kt bwh ne saya bgi tips memakai tudung bawal..


 
  1.  Iron tudung yang nak dipakai
2. Agak2 area mana yang akan dipakai dan dibentukkan supaya terletak dengan cantik melengkung owning nya itu
3. Semburkan dengan smooth pada area yang telah diagak2kan itu
4. Iron kembali sehingga kering
5. Boleh terus pakai atau kalau nak gantung, pastikan kawasan yang disembur starch itu tidak berkedut.


Inilah saya time paki tudng yng gna starch,,starch ne bkn tuk tudng bawal je,,xcntik mne pon tpi slesa n saya suka kekemasan,,huhuhu

Nak taw tak,,seblum saya gna starch,,mmg amk masa lme sngt nk pakai tudng,,lgi2 kalau bgun lmbt nk g claz, mmg kelam kabut la nk pk pkai tudng lagi,,saya rasa xselesa pakai tudung lau kt bhgian muka xcntk,,klau bju xcntk pon xpa yg pnting tdung elok kt bhgian muka,,skrg ne mmg skjap jelaa pkai tudng n save time la ..tp kalu kena ujn,,tdung ne jd lmbik ,kryer xleh kna air laa.
Satu lagi, starch ne bkn tuk tudng bawl je,,tdng lain pon leh gna fbric ne gk..so anda semua boleh la cuba,,,

Selain dari guna starch,,byk ag cara lain cmmne nk pakai tudung bawal..yelaa..skrg ne zaman moden,,smue org nk cntk kn,,kt bwh ne link cara nk pakai tudung 2,,anda boleh la tgk n try..

www.youtube.com/watch?v=kRT2y-_8rs8


0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Anis Athira Hasan
Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
View my complete profile