topbella

Wednesday 12 June 2013

Tips mudah cuci tudung bawal

apa khabar smua??ni hao ma??harapnya dalam keadaan sihat selalu..entri kali ne saya nk bagi tips mengenai cuci tudung dengan mudah time emergency..emergency??xprnah dgr pon..ada ke tips emergency cm2?lau break emergency time drive ada la kn,,huhuhu..:)..lau nk taw tips mudah untuk cuci tudung time emergency,,jom singgah blog saya yng xsberapa ne,,:)..

mst anda tertanya-tnya bila time emergency nk basuh tudung 2 kn?? Emergency kt sini ialah tudung yang anda sedang pakai 2 tiba-tiba kotor ataupun tudung yang anda baru beli ada  kesan kotoran yang anda tidak sedar ketika memilih tudung tersebut.

                         
anda tahu ke sabun apa yang paling berkesan untuk menghilangkan kotoran pada tudung bawal??sabun yang sesuai adalah sabun yang anda guna tiap-tiap ari 2 la..taw x??sabun mandi la..hehehe..

                         

lau ada kesan kotoran seperti tompok-tompok warna hitam pada tudung, cuma sapukan sedikit sabun mandi + air pada kotoran. Pastu Gosok-gosok sikit sehingga hilang kesan kotor itu dan bilas dgn air ..insyaalah kotoran 2 akan hilang..

harap anda semua dapat ambil tips ne tuk cuci tudung yng kotor supaya kotoran cepat hilang,,selamat mencuba..^ __ ^


0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Anis Athira Hasan
Tanah Merah, Kelantan, Malaysia
View my complete profile